Followers

Thursday 29 March 2012

poyo jeh ''

salam guyzz .  hehe . aku memang bosan . tangan pon gatal la nak typing . hihihi .   ari ni kelas  strt dari 12  sengah sampai  kol  8 malam . HAHA .  dasyat en ? terbaek betol la  mama  aku tuu . die  buat  timetable  macam tu .
pulak  tu  dari  12 sengah  sampai  4 sengah . bole pulak tade  lctre masok . bek  datang  kelas  petang  je en -.-

em emm  sejak  aku  mule  da  bertwitter  ni . pehh . asyik men ngan  bendealah  tu je . haha . dulu  aku cakap  kat owang  . ape la best  sangat  twitter ni . padahal  skunk  aku plax  yang  terjebak . HAHA .  poyos  betol kan . baru  buat semalam  kot . ape ape tah . mule  tak  reti  aku  ngn bendealh  tuh . last2  selak .selongkar  macam  gune bende  uu . skunk  aku da pandai . haha . poyo kan ? 

em em  baru  buat  semalam . followers  baru  bape je . baru  18 . hehe . bese  la . budak  baru belajar . wahaha .  em  if  kawan2  ade twitter . follow2  la kite  ea . hehe -.-  nengok  kat  home  blog ni . belah  kiri . hihi .  esok kelas   balek  kol  8 mlm  lagi  . semangatsemangat . hoho  .   sabtuahad  ade  kelas pule  lagi . emm tape  . nak  berjaye  kan mimi ?  hihihi 

oke  la kawan  . tade  ape  nak celotehh . selamatmalam kawan  -.- 

No comments:

Post a Comment