Followers

Tuesday 24 April 2012

panas hati bai

salam . jupe lagi kite  . ni da kedua kali dalam sehari aku update -.- kali nih aku nak cite pasal mamat yang tak tahu malu . aku tulis nih bukan ape . cause aku bengang gile gile nih . ha . excuse me . kau tuh dok kat negara  mane nih ? kau sedar  ke tak ? sedar sedar la dirih tuh . tak payah nak bajet sangat kan . kteowg da tulis surat nak resign . so paham paham lah . tak payah la nak sekat sekat kteowg . kau tuh supervisor je . bukan  manager yang nak kelam sangat . part time aku keja nih . dah macam full time . kau tahu tak ? ( ha kan da lepas) . hujung bulan ni kteowg last .so pandai pandai lah ko hidop lepas nih . memang  saje jeh kan kau nak buli kteowg . sebab ape ? sebab kiteowg nak bla da la kan . tu yang kau tak puas ati tuh. rite ? dasar bangla betol . amek kau . gila babeng aku bengang ngn kau nih . kau memang tak tahu . posting macam mane . memng tak dapat rase .blek kol 2 . petng kol 5pm . nak keja lagi .ape sumeh . kalau lah kteowg  ni jahat . aku da bla awal awal dah . aku pikir keja je weh , tak kan nak bla camtu . hmmm , sabar lah wahai hati . astagfirullahalazim . pegi balek kat negara bangla kau tuh . what the fish kau nih . bila ckp pasal kelas . kelas balek lewat . tak percaye . kau mane tahu life student macam mane , dah la . yang pasti nyeh . surat resign da hanta . oke . hope pas nih . tak jupe korang dah . time kasih . bai .wasalam .

No comments:

Post a Comment