Followers

Wednesday 3 October 2012

biler da mengarot .macam inilah ___**

assalammualaikum semua ":)

ape kabar ? sehad tak  ? kehekehk . lame nyee tak menghupdate  blogger nih . haa nengok  tuh . da  berhabuk da tuu . haha . yewleww . sebok dengan keje nye . essemen . final  sume  lah  . ni haa baru lepas midterm . kehekh .   cepat  je mase berlalu . sbnrnye  malas  je nak update . nak intai2  pon malas . haha .
tibe2 lak  ari nih . rajin pulak kan ":)  haha . sebab rajin dengan twitter je . haha .

lepas nih  nak pegi posting pulak lah . hermm . aku dapat kat melaka sebulan . n then continue  HBUK .  hbuk  tuh tau x ?   heheh . hospitl bahagia ulu kinta "::) kekeke .dapat  posting kat situ  2minggu . alhamdulillah  la .
dapat  jugak  merase  posting  kat situ . ade setengah  tak dapat pegi situ .  15 arbln ni pegi . tak lame da tuh . kejap  jew mase berlalu kan ?  tak sangke pulak  nak akhir tahon . tahon depan da abis belaja . cepat nyeeee ":)  tak sabar pon ade . takot pon ade . LJM (lmbga jururwt mlysia)   bulan 9 tahon depan .  waa tak lame da tu . bulan 6 . final college =_=  baru2  ni da pulak  result  sem 6 . terharu terharu sangat2 . hehe .  alhamdulillah ":)   tahniah la membe2  yang dapat result gempak . hihi .

ni cite pasal membe aku pulak .(tibetibe)
 membe waktu sekolah2  dlu . nak kawen sudah ")  tahniah  kawan  =_=   aku pon nak kawen jugakk !  haha  . eh eh , blajo  pon tak habis lagi kan . hehehe .  da nak menggatal ^_^
baru2 ni ade event 1 malaysia kat kolej . masok performnce dance . mama tracey  kite  yang soh masok  .
kalau tak . mau  nye aku nak . kekeke . bile  nengok balek video rakaman  dance tuh . nak tergelak aku nengok nye . kihkihkih . ase nye  terakhir aku masok bab2  gitu ":)

em em eh ape lagi aku nak mengarut nih ?  haha  jom nengok   pic di bawah . heh  ":)




mata kite sepet . korang ade kee ? kehkehe


practice dance  . haha , sempat lagi posing . ailyn yang kat belakang tu nak jugak . haha .




pic ni aku suke . tak tahu kenape . mungkin perasaan comey kot. haha




cantek kan bunga tuu?  ":)


dalam kelas yang tersangat sejuk .so bawak shawl . heheh. kulit ape tah dorang ni . 



apekah ?  ":)

ok babai . salam ^_^






No comments:

Post a Comment