Followers

Saturday 5 May 2012

about me

salam hallow hallow semua . aku tengah gila gila bosan nih .tuh pasal lah nak mengarot tengah tengah malam nih .
ekeke . hari ni hari sabtu . so waktu waktu cam gini . memang tade ape yang menarik . selaen dok rumah  . hoho
masing masing buat hal sendiri . ade yang balek kampong . ade yg keluar . aih bese la en . hehe . isnin  nih posting dapat kat dengkil pulak . bagos bagos . dengar cite,situ best . mcam mcam keje ade . klu kat hsptl  umra tuh . payah .nak pegang baby sikit pon . ouhh ade had . beseh la . swasta  la kate kan ^_^  janji  aku dapat pegang baby kat situ . bagi susu lagi . haha . shuuhh . jangan kecoh woo . hihihi  . ag satu . kat hspital umra tuh . fuyo  setiap sudut . setiap tempat . ade cctv woo . hahah .  peh . dalam  nursery lak . ade 2 cctv . hoho . takot en ?  yelah . kawalan situ ketat . yelah . dowang yang datang situ berbayo . len la kalau goverment . ye dok ?hihihi  pastinye kat situ .aku dapat nengok normal delivery and seizure . seizure korang tahu ark ?  means bedah kat perot . baby kua kat perot :)  dua kali aku dapat nengok tuh . ag satu yg seizure tuh .dapat nengok doktor ikat rahim . means si ibu taknak pregnant dah . bes bes nengok .rupe nye .ovary kecik jee . dye ikat kat situ .

heheh . comel kn baby tu . baby gurl .. lebat betol rambut nye ** ;D



aish . meleret lak intro aku . hihi . actually  bukan nak cite semua tuhh ;p  ha kat bawah  nih serba sedikit about aku . nak tahu ? jom terjah ^_^

  • firstly my name nurul syamimi .ceh ** called me mimi . but jarang jarang lah orang panggil aku nurul.hoho. memang xde ah . hihi .ase laen mcm skit owg pggil aku cmgitu . 
  • aku senang nak communicate ngn orang . even ngn orang yg aku tak kenal sekalipon. pendek citeh memang senang lah bawak berbincang. so jangan risau . hi
  • i love shawl .sangat sangat gile shawl. shawl aku dah tak terkire.cause klu aku g mane2 .shawl yg akan aku pegi.hihi. dalam belas belas jugakla shawl nye.
  • aku jugak . memang suke pakai dress . haha . tak kesah lah orang nak ckp apeh . dress memang lebih banyak dari tshirt.
  • seorang yang sangat sensitive . dan mudah mengalirkan air mata  
  • seorang  yang suke memendam perasaan . even aku terase ngn orang yang aku sayang pon . 
  • tak suke berdendam dengan orang .even gadoh sekali pon ngn membemembe .  marah skali pon  .sekejap je
  • aku tak suke bile barang aku . orang men pakai . buat selambe badak die amik .aku tak marah orang nak pnjam . but mintak izin dlu. n pastu aku kasi la. bukan x kasi . he
  • cnnot sleep without bantal busuk . hehe . ag satu , aku tak suke orang tindih2 ke ape ke bantal tu .ha itu pantang woo. dan membe2 da paham . hihi
  • aku anak ayah .ape ape pon skli pon .dengan ayah . hehe . itu je .
  • suke kumpul tiket wayang . haha . even sampai skunk pon masih simpan .
  • mudah memaafkan seseorang .
  • aku suke barang2 pompuan like sepet2 .getah ke .cekak.. suke wat perhiasan .poyo erk ? ;D
  • aku suke kumpul barang2 yang penoh dengan kenangan .
  • suke haiwan2 yang comelcomel gitu . 
  • aku takot kucing . hoho . sangat trauma . penah kena cakar . takkesah la comel mane pon kucing tu.tapi aku tetap takot
  • tak suke berpolitik . belom mase nye lagi . bile cukp umo baru boleh.
  • tak suke bile kemane mane . sorang sorang 
  • suke gelak . haha . kadang kadang bnde xlawak . jadi lawak bagi aku . hihih
  • mudah senyum kat semua orang . senyum itu sedekah rite?
  • tak suke melayan lelaki yang tak kenal selain membe membe yang aku kenal .if orang  nak mengorat sekali pon .
  • ego aku ade tahap nye .
  • suke makan bontot ayam . hehe
  • mudah bergaul dengan semua orang
  • kuat cemburu .em em . normal kan ? haha
  • kalau die yang aku sayang . sampai bile bile pon tetap dye . just it .melainkan maut memisahkan kami dan semua bergantung pada jodoh. if ade jodoh. insyaallh bersama 
  • benci dengan dapur yang kotor . if masak. itu yg aku nengok dlu n bersihkan dlu
  • if pegi shopping . tak suke sorangsorang . suke ramairamai . boleh bertkar pendapat . hihi
  • aku seorang yang pemalu . itu sifat aku .
  • inginkan anak kembar bile dah kawen . haha gatai betol 
  • impikan ade kereta sendiri . hihi . 
  • aku kaki jalan . haha . ade keta . merayau aku pegi . malam baru balek . if kat rumah .
  • aku tak seperfect orang laen . manusia boleh berubah rite ? dan aku sedang berusaha menjadi yang lebih baek.

jupe lagi . wasallam ^_^





  

2 comments: