Followers

Sunday 20 May 2012

terkilan :(

salam hai hai semua . sehad takk ?

kat sini nak cite . sedeyhh punyee ceritaa . hermm . laptop kesayangan  aku hilangg :( ermm . laptop tu da  menjadi kawan sedeh . gembire . suke .duka akuu . cite nye . rumah aku di masukii pencuri . erghhh . tension akuu . rumah kena pecah masokk . mule nye malam tuhh . tah sebab ape sume dok tido awal . tak tahu kenape .dengan aku aku sekali tido awal . pintu tak yah cakap la . memang berkunci .
sedar sedar pagi esok .dalam area kol 5 lebih . membe aku tanye aku ."mimi ..  ade nampak nfon aku tak ? aku pon dengan mamai . jawab . dengan kau la . mane la aku tahu "  . tibe tibe dye menjerit . cakap nset and laptop dye tade . aku pon terkejot berok bangun . bia betol ???  nengok nengok laptop aku pon tadeee :(   dye g cek pintu . pintu tak berkunci dah . pehh menangis aku . da la waktu tu .aku ngn dye tido lua . tak tido bilik . panas . dye boleh amikk laptop aku ngn membe aku je . laptop tu ats meja sblah kteowg jee . ade 4 laptop kat situ .dye amik duaa je . dompet aku tak nak pulak amikk . hmm . but alhamdulillah . dye tak rogol ke ape kteowg waktu tuu . syukurrr .  duit .laptop . nset hilang . terkilan nak mampus kteowg .

teros tepon warden sume . kol 7 pagi .teros wat repot poliss . tak g praktikal aku hari tuu . memg risau lah . pas wat repot . teros g kolej . jupe lectre . dowang ikot balek rumah . sedar2 ngk kat peti ais . air aku dah ade kat lua peti ais . dah tinggal sikit . bongokk punye pencuri . bole dye minum air aku . siottt . waktu kteowg wat repot tu . ade same kes mcm kteowg . ruperupe nye dak yang wat report tu . sebaris rumah ngn kteowg . dowang pon hilang laptoppp . pehhhh . berani gilaa . kemungkinan negro yang curi . bodo punye negroo . dah la dok negara orang . budak kolej taylor . dowang cite sebelom ni . laptop membe dowang pon hilang . memang pencuri tuh da aim rumh kteowg . mentang2 la kteowg student . gune laptop sume . nak curi curi pulakkk . saket hati betoll . ingat free free kee aku dapat laptoppp . ayah aku pulak . bole sembang baek . nanti ayah beli laptop baruu . tapi tapi terkilan tak terkilan laa . macam macam ade dalam tuu .

mungkin ade hikmah semuanyee :)  lepas dari tuh . kteowg sume berhati hati nak tido . aku yang selama nih tido lua . tak tido luaa dah . ermm  . sabar je laa . ase law dapat owang tu . nak tumbuk tumbukk je muke dye .aihh . okeoke . tu jeh nak cite . esok kelass . pas ni demam exam laa aku =.=

jupelagioke **

No comments:

Post a Comment