Followers

Saturday 17 December 2011

1st time---> segamat (praktikal)

salam guyz .  lame x update  blogger  :) heheh . sekrg   aku  da  ade  ni   segamat , johor   ^_*
sampai  jugak   akhirnye  ,  actually  kami  baru  dapat  tahu  malam  performance  ari  tu  .hari  jumaat .  sesiapa
yang  posting  kat  segamat  and  melaka  , kene  gerak  ari  sabtu . aihh  . mau  takk  terkejut  kami  owang ,
ape  tak  nye en ,  barang  satu  hape  pon  tak  prepair . memang  terbaek  la  kan miss tracey **

malam  lepas  abis  majliss  tu . balek2  teros  peaking  baju2 .  dengan  cari  buku  nth  kemane .  baju
tak  basoh  lagi . kasot  posting pon  same  tak  basoh . errr serabot  gilee aa malam tuuu :) haha .
membe membe  aku  sume  pon sebok  mengemas  . kelam  kabut . hoho .  ape  pon  tak  boleh -.-

ari  sabtu  bas  datang  9  lebih . masing2  angkut  barang2  dalam  bas .   aku  ngn  membe2  yang  g segamat   . terpisahh  ngn  dak2  g  melaka .membe  yang  ke  manjung  , gerak  hari  ahad  . bye  kawan2 . nanti  after  sebulan  lebih  kite  jupe  balek <3  nanti  mesti  rindu  korang .   . haha.  aku  ase  tak  la  jaoh mane.  3  jam je  .just  jalan  die  je . masok kemain  dalam  lagi .errr .  sampai2  je ,   ade  dua  buah  rumah  .rumah  teres  dua  tingkat ..15  owang  kene dok  uma  ngn  ci  (bincy) ,7  owang  lagi  ngn  ci  (malini) .  haha  . ngn  miz  bincy  memang  x la  aku  satu  umah  ngn  dye . hoho  . nanti  ade  je  tak  kene . errr .   miz  malini   oke .  sempoi  ^_*


sampai2  cop  bilik .  cop  katil  .cop  loker . haha  . itu   je  dulu .  alhamdulillah  satu  uma   membe  yang  satu kepale  . gile gile . haha .   dkat  segamat  ni  musim  hujann je .. da  berhenti  ujan  balek . itu  la . sejuk
gilaa .  heheh .   kat umah  ni  ade dapur . yang  paling   suke  ade mesin  basoh . ngee .,  masing2  membe  aku  da  cop2  da  nak  basoh  baju . haha . mane tak  nye . mane  nak  sempat  basohh  baju  kat subang . hehe . aku  pon  same . satu  plastik tak  basoh . kuikuik .malm  semalam  g  kedai  depan  kawasan  perumahan ni / mencari  makanan  tok  makan makan  malam . naseb  baek  ade  kedai  yang  berdekatan . tak  la susa  nak  g  beli  barang .

malam tadi  tido  dengan  suasana  yang sejuk  sampai  la  ke   pagi  ;p  ari  ni  cuti  lagi  ,  esok  baru la  strt  g  hospital  segamat .  masalah nye  kat  mane  pon  aku  tak  tahu  . haha .  layan ajeee :)  shift  pagi  esok .orientasi  je  . selasa  baru  start  keje ,  ape  ape  pon . memang  lambat  lagi  nak balek . hoho
semoga  semua  berjalan lancar . dan  aku  akan  dapat  banyak cross  . amin :))

oke.wasallam.babai.

1 comment:

  1. assalamualaikum...huhu nice blog...sile ke blog sy www.durrahsafiyyah.blogspot.com...

    ReplyDelete