Followers

Monday 5 December 2011

ape yang penting .still smile lagi :))))

salaam.aku tak tahu la nape ari ni aku rase nak mara owang je.aku tak suka betol la.bila aku tak amik tahu pasal hal kowang.please la.please sangat2.kowang tak payah la nak amik tahu pasal aku. jaga tepi kaen sendiri yep.huhh.sebenarnye.aku lebih epy dengan kehidupan aku sekarang.aku dapat kawan2 yang dapat memahami aku.masuk kepale dengan aku.aku epy dapat membe macam biyah.sabrina.masitah.tera,paah.adeq.rohana..hoho .sume aku tulis.thankz wehh .sebab kowang bole paham aku:))
lagi pon .aku bukan suka gadoh2 ni.kite da la 3 tahon kat sini.so x elok lah law terus mcm ni.ummm
sebenarnye aku sakit hati gile !! naseb la ,aku ni bukan jenis owang yang suke berdendam.. ag pon .tak elok berdendam.nanti makan hati**tapi aku pelik.ape2 je hal aku .ape yag aku buat.semua orang nak amik tahu.nape erk ? ish2.ha aku tahulah aku ni famous .hehehe .pasan gilee kan?;).lagi pon memang betol pon.dari sekolah menengah aku mengalami bende yang same,setiap kali dengan sape je aku berkawan.mesti ade je yang x suke.sampai la sekarang.macam2 kehidupan ni.tape ape yang penting kesabaran k:)) dan buang lah sifat dendam sesame kite.x elok pon gado.tapi aku hope. dont be busybody. ape2 pon .aku lebih epy ngn kehidupan aku skrg.thankz sahabattttttttttttttt :))
piece no war *-*




No comments:

Post a Comment