Followers

Saturday 3 December 2011

merapu.merapu

salam semua.post2 yang lepas delete sudah.huhhu. saje. bosan . ape aku nak buat malam ni pon aku xtw .
nak kuo. but xde mood. membe ajak pon .mals aku nak ikot . habiskan mase dpn lappy je ;/ sowe la biyah .sab .ctah . aku x ikot kowang , layan feeling sebenarnye malam ni . haha

stdy nye tak la pulax kan ,haha . mals nye aku kan , haha ,acecane nak dapat 4 flat ni.hoho. tapi tak mustahil jugak kan satu ari nanti . dapat 4 flat. AMIN.hehe;p 
aku nak jadi budak yang rajin . yang xmo malas.malas bace buku.now da year 1 sem4 da, huhh memang x sangke la en aku .ase sekojap je mase berlalu. 2 weeks lagi posting.dapat segamat plx. dengar cite sane susa nak kuo.hoho. bak kate senior ceruk tempat tu.haha. nasib badan la kan. hope waktu prktikal nanti aku dapat ilmu kat sane :) posting da la sebulan. tape ade kalenye besh .adenye tak. tak besh nye. bayak kene bebel ngn C.I. shitt gilew . haha. sem lepas la . memang miss kesayangan aku betol . MISS ANNA~~ ngee.lebiu lebih die tuhh. hehe

pasal hasan faisal pulak erk aku nak habaq . hoho. die ade lah teman waktu aku sedih . gembira. marah sume ade.hoho ;p die jgk salu buat aku ngalirkan air mata ni. kenape erk ?hehe. aku bile gado ngn die. bukan gado kejap,kejap, memang lame la kan. .ade dalam sebulan jgk la. tuhan saje lah tahu cane perasaan aku . cewahh. hhee.law nak tahu . hasan faisal ni die ni bukan ye seorang yang romantik pon . hoho.die x pernah nak romantik ngn aku ! ngee.kadang2 jelez ouhh nengok cple2 laen . jiwang siott . hehe
tapi tapi kan. tapi aku sayang ko weh. walau dye gemok pon .tapi aku still sayang ko. jgn risau .aku tak cari laen . haha . tapi en . kadang2 aku saje je cari gado ngn kau gileee . haha , saje tak de bahan nak sembang.memang saje je. haha. chenta kau sampai mati weh. .ucuxx ~

ahaha. aku pon tak tau la ape yang aku nak mengarot lagi. biyahhh.sab.ctah cepat la balekk . aku da lapo da nih . haha. cuace yang sangat sejuk ni ouhh . tido la saat paling indah aku ! haha . kbai

No comments:

Post a Comment