Followers

Monday 12 December 2011

kawan .membe . friend **

 salam  ..hello.  .hye.  .anasayo. ;p
                    
 malam  yang  sejuk . sepi  . angin  yang  sepoi-sepoi . .esok  da  start  kelas  . kelas  da  la  8  sengahh pagi     sampai      4  sengah  petang ..  macam  budak  sekola  kan  ? err.ini  lah  life    student  nursing  SEGI  COLLEGE   hari  -  hari ;p  setiap  hari  ok ? hehe   tapi  minggu  ni  beshh aw  . just  practise  kat  skill lab   je .  teori  da  abis  belaja  dahh .
al  maklum  la   . ahad  ni  pergi   posting   kowtt . SEGAMAT   mari   ~ haha.   sebulan lebihh   stdy case  lagi  . nak kejar  cross  lagi   .errr .  hope  la   berjalan  lancar  nanti  bila   kat   hospital :))


 panjar   lebar  eaa  introo . hehe ..    actually   nakk  cite .  if  sape -  sape  yang  tak  kenal  aku .   mesti   owang  cakap  aku  sombong  .  actually .  aku  ni  bukan   jenis  yang  sombong  ~piece~ ^_^     membe  membe   yang  kenal  aku .   kenal  lame  ngn  aku .  dowang  paham  aku   . kowang   tak  yah  la  nak  takot   tegor  /  sapa  (err same la kan )  aku . hehe  ..  kawann  bia  beribu  . berkasih  bia satu  . ye dok ?  hehe.   


 awak  awak  semua  jangan  la risau  .  nak   amik  ati   ngn  saye .  motif  hidop  aku ,  hidup  aku  tak  suke  di  penuhi   dengan   dendam  ,,  bila  ade  yang  tak  puas  hati  . even   gado  sekali  pon  . tak  lame  . sekejapp je   .  sat  ag  aku  hilang  la  mara  aku  o  ape2 :)  aku  tahuu  . ramaii   yang  tak  suke  aku .  tapi  aku   paham  . aku  tak  bole  nak  halang ;;   itu  hak  korang  kan ,. betol  tak  ?   bia  la  owang  berdendam  ngn  aku  . tapi  aku  tak    bdendam  ngn  kowang  *_*  bia  ponn   . membe  membe  yang  rapat  ngn  aku .  even    cheinta  hati   saye  pon .. salu  berpesan  .  jangan   bagi   owang   pijak  kepale  ko . hehe    itu   ayat  dowang  la  :))


 pape  pon  kat  sini  nak  cite  jugak  ,  saye   baru  dapat  kenal  dengan  seorang    kawan  ni  .  kenal  kenal   ,  rupenye  same  bufday  ngn  saye   la  . hehe  first  time   ni  dapat  jupe   dengan   kawan   yang  same  bufday  . hehe . 26  OGOS  **   tarikh  keramat  kami :))   but  tak same  tahun je   la .
 hope  bole  menjadi  kawan  sampai  bile2 :)
 nanti  bile  bufday  kite  . same2  wish  . same2  bg hadiah  . hehehe . name  die  NUR SAZLIN  AIZAA .
hehe . sore  mentioned  name  lin  kat  sini ^_^  



tak  de  ape  da  kot  nak celoteh  ..   hee.   izin kan  saye  mengundur  diri  . cehhhh   bermadahh
konon  . haha .  piece *_^






                             

No comments:

Post a Comment